ÅRET DER GIK #3

Vi kommer nærmere og nærmere det nye år og hvor klicè-agtigt det end lyder, så kan jeg slet ikke forstå det. Nu har jeg netop siddet og gennemgået de tre sommermåneder af 2016 og alle oplevelserne føles som om de var i går. Egentlig husker jeg ikke sommeren 2016 som noget specielt, men nu hvor den lige har fået en lille genopfriskning, så synes jeg alligevel, at der var riiiiimelig meget fart over feltet.

Igen fyldte rejserne en hel del om jeg var vidt omkring. Jeg startede i England, så til spanien, Kroation og Paris. Selvom vi officielt befinder os midt i årets hyggeligste måned, så savner jeg nu alligvel sommeren, lyset, farverne og ikke mindst min gode kulør.

Her kommer der et lille tilbageblik <3
161

Jeg tog hul på sommeren, i en skov i det sydlige England. Jeg var inviteret på en festival ved navn, Innocent Unplugged, som Unplugged Juice står bag. Det var lidt af en udfordring, men også en stor oplevelse. For det første skulle jeg have haft min veninde med, men hun blev syg dagen inden, så jeg rejste selv afsted, uden at kende nogen. Jeg fik heldigvis hurtigt nye venner. Den anden store udfordring var, at det var en weekend uden telefon, strøm, internet eller varme og med bopæl i et telt. Rimelig hardcore for en blogger og frossenpind. I kan læse om det hele HER.

Jeg deltog i det mest gennemførte event til dato, da Maria Nila og deres seje PR-piger fra Impression PR inviterede en håndfuld bloggere til Ystad, hvor den bare stod på forkælelse, good times, sommer, mad og drinks i et døgn. Det var en helt igennem fantastisk tur.

I begyndelsen af Juni rejste jeg en tur til sydspanien, hvor min søster og hendes kæreste boede i en måned, i forbindelse med deres barsel. Hele familien var samlet dernede og vi havde virkelig verdens bedste ferie. Det vil jeg ønske, at vi kunne gøre igen.

I samme forbindelse delte jeg en lille fotodagbog fra smukke smukke Marbella.

Jeg havde egentlig glemt alt om det, ind til jeg jeg gennemgik mit arkiv, men pludselig husker jeg, at jeg blev ramt af en omgang dårlig humør, tilbage i Juni. Jeg kunne ikke sætte en præcis finger på hvad det skyldes. Der hang bare sådan en kedelig grå sky over mig.

Heldigvis vendte mit gode humør tilbage.

Jeg delte glimt fra en ret farverig sommerhverdag.

Og iførte mig en meget fin sommerkjole.

162

Jeg var naturligvis besat af pink og havde en ret god kulør.

Delte opskriften på en Thai Beef Salad, da jeg endelig ramte den helt perfekte dressing, eller sauce om man vil.

Jeg dyrkede yoga med Kildevæld og en masse seje blog-kollegaer.

Jeg købte det smukkeste blomstersæt fra ASOS, som heldigvis stadig hænger derhjemme og venter på, at det bliver sommer igen.

Jeg viste en masse små glimt fra min lejlighed.

Og appropos lejlighed, så benyttede jeg sommerstilheden til at få fuldstændig styr på mine fysiske omgivelser og lavede en KÆMPE oprydning i min lejlighed. Det tog, no shit, over en uge. Sådan en omgang kunne jeg godt snart bruge igen.

Min nomade-veninde, Anne, boede i Paris over sommeren og det var vi naturligvis fire veninder, som udnyttede og rejste ned og besøgte hende. Paris får man bare aldrig nok af.

Årets sommerferie gik til Kroation, sammen med min veninde, Julie. Selvom vi kun var os to, så havde vi virkelig en fantastisk rejse. Sjældent har jeg slappet SÅ meget af og lavet SÅ lidt. Derudover er Kroatien også bare en helt fantastisk destination, som jeg helt sikkert har tænkt mig at besøge igen. Jeg lavede naturligvis også en lille guide.

Jeg fik stjålet min elskede cykel, men fik heldigvis hurtigt en ny, som jeg har kørt rundt på lige siden.

Sparkz forærede mig den sejeste jakke med mit navn på ryggen.

163

D. 1 August var en ret stor dag for bloggen, for der rykkede jeg hele molevitten over til Bloggers Delight. Tiden var til at der skulle ske noget nyt og jeg har ikke fortrudt et sekund siden. BD var dog kun en midlertidig løsning, da vi lancerede Society B senere på året. Men mere om det senere.

Vi arbejde dog allerede på projektet og skød bl.a fine kampagnebilleder.

Jeg delte opskriften på en virkelig lækker vegansk omelet, som også er en af dem, som jeg har lavet mange gange siden.

Jeg nød de smukke sensommerdage på Fyn og fortalte lidt om et sted, som betyder rigtig meget for mig.

I forbindelse med min flytning til Bloggers Delight, lavede jeg en række indlæg, hvor jeg gennemgik bloggens mange leveår. Det første var næsten det sjoveste, for hold da op hvor har jeg været kikset.

I kan se mine to andre tilbageblik HER og HER.