10 TING BLOGGERE TROR OM LÆSERE

Jeg kan ikke løbe fra, at jeg efterhånden er ved at være en gammel krage, i det såkaldte blogland. Jeg har været med lige siden dengang, hvor man ikke fortalte sin omgangskreds om sin blog, og hvor et outfitbillede ofte bestod af et billede taget ind i spejlet derhjemme (med blitz, selvfølgelig) til i dag, hvor mange har gjort det til en levevej.

Jeg har fået fantastiske veninder gennem bloggen og et eller andet sted, er de jo også mine kollegaer. Som det er med arbejdspladser, så falder snakken ofte på “arbejde” når vi er sammen og i løbet af de sidste mange år, har vi gang på gang forsøgt at blive kloge på, hvordan og hvad I kære læsere tænker om os og om det vi gør. Jeg har hørt og er selv kommet på mange forskellige teorier. Herunder har jeg samlet 10 af de “mest hørte”. Lad mig dog lige slå fast, at det kun er teorier og lad mig endelig vide, hvis det er helt hen i vejret 😉

For en god ordens skyld, skal det også lige siges, at alt nedenstående ikke har noget at gøre med de tre søde damer på billedet. Det er ganske enkelt valgt, fordi det viser hvordan situationen ofte ser ud, når bloggere er samlet.
 photo IMG_1469_zps40469778.jpg

  • Læserne vil meget gerne vide mere om vores privatliv. Alt hvad der handler om livskriser, kærlighed og livets op og nedture hitter. Men nok mest det med nedture. Det fører videre til næste punkt..
  • Læserne vil hellere læse med, hvis det går dårligt, end hvis det går godt.
  • Alle bloggere ved, at hvis de får en baby, så har de gode chancer for at fordoble deres besøgstal.
  • Hvis de får en hund, kan det også hjælpe på det.
  • Læserne hader sponsorerede indlæg.
  • Vi bloggere har en tendens til at tro, at vores læsere keder sig og er på vej til at forlade os, så snart der er lidt stille i kommentarfeltet.
  • Læserne synes faktisk ikke, at billeder af vores outfits er the shit.
  • De kan heller ikke så godt lide, når bloggere pludselig bliver ikke-relaterbare. Det sker nok oftest, når en blogger går fra at være lille og personlig til stor og professionel.
  • Læserne hader, når samtlige bloggere vælger at bringe den samme nyhed. På samme tid; “Isabel Marant for H&M”, “10% rabatkode til ASOS”, “Kate Moss for topshop” og jeg kunne blive ved..
  • Læserne får lyst til at slette deres Instagramkonto, når samtlige bloggere er til det samme event og over-spammer hele sendefladen.

Hvad siger I til det? Har jeg ret eller er jeg helt væk 😉 I skal også være så hjertens velkommen til at komme med tilføjelser. Jeg har sikkert meget at lære 😉

Feel free to share
Facebook
Pinterest
Email
Abonner
Giv besked om
14 Kommentarer
Ældste
Nyeste
Inline Feedbacks
View all comments