KAN VI TALE LIDT OM #45

TING JEG GERNE VIL FORBEDRE VED MIN TRÆNING OG ET HURTIGT SÆT FRA REEKBOK

Top fra Reebok // Tights fra Reebok

Reklame for Reebok

Hola Amigas 🖤

Her kommer endnu et lille indlæg i forbindelse med det samarbejde, jeg kører med Reebok her i April. Anledningen er deres “Meet you there” kampagne, hvor jeg har fået fornøjelsen af at teste og vise en række af de forskellige styles. Jeg har tidligere vist mit faovirt-sæt og jeg har også også snakket lidt om løb og delt nogle af mine bedste tips til at finde motivationen til at komme afsted.

I dag vil jeg gerne blive lidt ved det der med motivationen, men jeg tænker, at jeg lige vender den om. For selvom jeg er en forholdsvis flittig træner og ikke har de store problemer med at komme afsted, så kan jeg bestemt ikke pudse min glorie og hele linjen og der er bestemt også ting, som jeg gerne vil blive bedre til og punkter der skal uden tvivl kunne trænge til forbedring.


Men inden vi når så langt, så lad mig lige præsentere jer for det sæt, som jeg har på på billederne her. Da jeg fik opgaven om at skulle style de spraglede tights, så var min første tanke, at det måske godt kunne gå hen og blive en lille udfordring. Lige når det kommer til træningstøj, så kan jeg nemlig bedst lide, når det er simpelt og ikke larmer for meget. Sådan kan man vist ikke helt beskrive dem her.

Men så ændrede det sig lidt, da jeg prøvede dem på. Før det første, er det uden tvivl nogle af de mest behagelige tights, jeg har prøvet til dato. Vi snakker så behagelige, at de også godt kunne ende med at blive en slags “homewear” og nogen som jeg vil hoppe i, når jeg skal have det ekstra rart.

Den røde top, eller bralette, som den jo egentlig hedder, er også en skøn en af sin slags, som både har en rigtig god støtte og en bar ryg, som gør den ekstra luftig. Den sorte top, som jeg har på herunder, kunne meget vel gå hen og blive min en af mine favoritter, når vejret bliver varmere. Den vejer ingenting, materialet er så lækkert og så er udskæringen på ryggen altså virkelig pæn.

Sort fra med rygudskæring

Men lad os lige vende tilbage til de der ting, jeg gerne vil forbedre på træningsfronten, for der er en del og måske nogen af jer, ligger inde med et godt tip eller to til hvordan jeg kommer i gang 🖤

● Yoga!! Åh hvor vil jeg bare gerne være bedre til yoga. Jeg har efterhånden givet det en del forsøg, men jeg er simpelthen bare aldrig blevet fanget. For det første, så er jeg bare super dårlig til det, fordi min løbekrop er stiv som bare pokkers. For det andet, så ender jeg altid med at kede mig lidt, når jeg står der på måtten og når instruktøren siger, at man skal lukke alt ude og ikke tænke på dagens planer, så begynder jeg netop at tænke på dagens planer.

● Træningspauser. Jeg elsker at løbe og jeg må nok erkende, at jeg også er en smule afhængig af det. Jeg forsøger at tage en træningsfri dag èn gang om ugen, men det er altså ikke altid at det sker. Jeg har det ganske enkelt meget bedre i min krop, når den lige får pulsen op og det giver mig en bedre dag. Når det så er sagt, så ved jeg jo godt, at alt fornuft og kloge eksperter siger, at kroppen har brug for pauserne. Måske jeg bare skulle finde et alternativ? En gåtur eller en lillecykeltur så jeg i det mindste får den friske luft.

● Styrketræning og gode teknikker. Jeg styrketræner også af og til, selvom det ikke er den slags, jeg holder mest af. Af og til tager jeg en Stram op-time i Fitness World og jeg kan også godt finde på at slutte min løbetur ved mit nærmeste center og lave et par øvelser på måtten. Men ærligt talt, så sker der ikke det helt store. Min krop har ikke fået store muskler og min mave har stadig ikke fået vaskebræt 😉 Enten træner jeg ikke nok, eller også laver jeg ikke øvelserne helt korrekt.

Hvordan ser det ud hos jer? Er der noget I gerne vil forbedre? 

 

4 kommentarer

  • Tina

    Det er simpelthen en skrøne at man ikke kan træne hver dag. Selvfølgelig er kroppen stærk nok til det! Selvfølgelig skal man ikke løbe et marathon eller hårde intervaller hver dag, men en let/kort tur – det skader altså ikke kroppen. Hvis du er glad for at løbe og du i øvrigt ikke har/får ondt af en daglig løbetur så synes jeg bare du skal gå for det.

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mie Kirstine

      Hej Tina!
      Tusind tak for din kommentar! Det er jo nok et emne, som der er delte meninger om. Men på mange måde vil jeg også give dig ret. Som tingene er nu, kan min krop sagtens holde til det og jeg har været forholdsvis forskånet for skader. Men hvem ved om det holder ved, hvis jeg fortsætter i samme tempo? Men som sagt, så er jeg egentlig enig i det du siger 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Lykke

    Kan desværre ikke løbe mere pga. dårlige ankler….. #græder …. så nyd det for Guds skyld ! Dyrker Bikefit og til dels styrketræning, som jeg gerne ville blive bedre til . Men jeg keder mig vist lidt for hurtigt, så det ville jeg gerne lære. Så har nu tilmeldt mig Helsemathildes program, så nu må vi se – elsker også dit ´ynglingssæt` fra Reebok….

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mie Kirstine

      Hej Lykke!
      Tusind tak for din kommentar. Og ØV hvor jeg føler med dig. Jeg kan næsten mærke dit savn gennem skærmen. Håber virkelig at du finder lidt glæde i Mathildes program 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar

Leave some love

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

KAN VI TALE LIDT OM #45