Reklame for sloggi
Hej alle zusammen 🖤
Nu skal det igen igen handle lidt om sloggi, for som de fleste af jer nok har bemærket, så er jeg i den heldige situation, at jeg er blevet udvalgt som en af ambassadørerne for deres helt nye ZERO feel-kollektion. Sidst snakkede vi lidt om kampagnebillederne, lanceringen af dem, skydningen (som var en ret kold fornøjelse) og ikke mindst budskabet i mine billeder. Men i dag, skal det handle lidt om selve undertøjet.
Nu tænker I måske, at jeg som ambassadør skal fokusere på det positive og det kan der selvfølgelig være noget om. Men jeg kan, med hånden på hjertet sige, at ZERO Feel er det mest behagelige undertøj, jeg har prøvet til dato. Længere er den ikke. Ambassadør eller ej 😉
Som navnet også antyder, så kan man ikke mærke at man har det på. Og det kan man ikke. Kollektionen er inspireret af kvinder, der hviler i sig selv og gør op med undertøj der strammer de forkerte steder og er ubehageligt at have på.
Alle styles er lavet af tætvævet materiale, som specialfremstilles til sloggi i Japan. De har en glat og helt sømløs finish og bh’en har et let fyld, som giver en fin og naturlig form. Den kommer desuden både som Bh-top og Bralette. Bh-toppen koster 249 kr. Braletten koster 299 kr. og trusserne koster 119 kr. Alle farver kan ses og købes her.
HVIS I på en eller anden mystisk måde, ikke skulle have set mine kampagnebilleder, så får I lige mit favorit endnu engang. Styling, farver, location og tema har jeg selv bestemt. Den eneste retningslinje jeg fik fra sloggi var, at mine billeder skulle fortælle historien om mit bedste #unfastenyourself moment (kampagnens og kollektions budskab, i øvrigt). Altså hvornår jeg slipper kontrollen og kommer ud af kurs. Det er selvfølgelig når jeg rejser op i den blå himmel og lyserøde skyer, på vej mod nye eventyr, oplevelser og udfordringer.