Reklame for sloggi
Nå, kære venner. Nu kan jeg endelig fortælle lidt mere om, hvad det der projekt med lyserøde skyer og behageligt undertøj, som jeg har nævnt en del gange hist og her, handler om. Lad mig starte med at sige, at det nok er et af de projekter, som jeg har brugt aller mest tid på, i hele min blog-karriere og det er bestemt også et af dem, som har været sjovest at være med til.
Sagen er nemlig den, at jeg har været så heldig at være blevet udvalgt som en af de fire danske ambassadører i sloggis helt nye ZERO Feel-kampagne. En kampagne, der har fokus på deres nye ZERO FEEL-kollektion, som består af det mest behagelige undertøj, jeg, uden tvivl, nogensinde har prøvet.
Kollektionen er inspireret af kvinder, der hviler i sig selv gør op med undertøj, der tvinger kroppen til at være en bestemt facon. Det er lavet i et tætvævet materiale, som har 360 graders stræk. Med andre ord så betyder det, at man nærmest ikke kan mærke at man har det på. Dertil har de tilmed formået at lave en BH, der har en skål med let fyld, som giver bryster en fin rund form. Det er lidt af en WIN/WIN.
Kampagnens andre danske ambassadører er Marie, Matilde og Nabiha. Da vi havde vores første møde med sloggi, gik vi derfra med en lille opgave. Inden for et par uger, skulle vi, sammen med fotografen Flemming Leitorp, skyde hver vores kampagnebilleder. Opgaven lød på, at vi hver i sær skulle fortolke kampagnens budskab om at #unfastenyourself. Altså billederne skulle fortælle en historie om, hvad der er vores bedste “unfasten your self-moment”. Det kan måske lyde lidt komplekst, men det handler ganske enkelt om de situationer, hvor vi slipper kontrollen og kommer ud af kurs – på den gode måde.
Resultatet af min opgave får I lige her:
Jeg var faktisk ikke et sekund i tvivl om, at der hvor jeg slipper kontrollen aller mest, er når jeg rejser. Især når jeg gør det på egen hånd. Men som sagt, på den gode måde, for jeg elsker følelsen af at være på usikker grund, samtidig med, at det også er der hvor jeg er aller mest usikker og spændt. Samtidig er det også på mine rejser, at jeg føler mig aller mest lykkelig og priviligeret – på en lyserød sky, som også ses på mine billeder.
De blev skudt en iskold Februar-dag i Nordhavnen og selvom det tog mig flere dage at få varmen igen, så var det det hele værd og fotografen, Flemming, har virkelig formået at fange præcis de tanker jeg havde.
For et par uger siden, blev der holdt lancering på alle vores billeder, i det smukke Galleri, The Wall Market, på Vesterbro. Det var en vanvittig hyggelig eftermiddag, hvor overraskende mange trodsede den sibiriske kulde og mødte op. Både branchefolk, venner og familie. Her kan I se billeder fra hele herligheden 🖤
Da Matilde blev væk 😉
Marie blev tydeligvis rørt over mine billeder 😉
Zero Feel kollektionen kommer i en top, som koster 249 kr. en bralette som koster 299 kr. og hipsters, som koster 119 kr. Det hele kan købes lige her.